ZWROT
- Klientowi będącemu Konsumentem (tj. osoba zawierająca umowę z Stainless Europe dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie zamówień na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi Towaru.
- Przyjmujemy jedynie Towary nieużywane oraz nie mające żadnych uszkodzeń.
- Zwrotom nie podlegają towary sprzedane na indywidualne zamówienie. Indywidualność polega na zakupie Towaru ze Sklepu internetowego o innej specyfice technicznej niż podana na karcie produktu.
DOKUMENT ZWROTU
Aby dokonać zwrotu, wydrukuj plik PDF zawierający formularz zwrotu i dołącz go do paczki. Plik znajdziesz tutaj
ZWROT PIENIĘDZY
Po dostarczeniu paczki zawierającej zwrócony towar i zaksięgowaniu go w naszym magazynie, nastąpi procedura zwrotu należności. Zwrot pieniędzy za towar jest możliwy na podstawie dowodu zakupu i potwierdzeniu jednoznacznej identyfikacji produktu i nastąpi do 14 dni roboczych na numer konta bankowego podanego przez Klienta w formularzu zwrotu.
KOSZT ZWROTU
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru tj. koszt opakowania i odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość ponosi Klient.
REKLAMACJA
- Stainless Europe jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili zakupu lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili oraz z tytułu niezgodności towaru z umową.
- W przypadku zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi i niezgodności Towaru z umową, zakupiony Towar należy odesłać na Adres do doręczeń wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w szczególności:
pisemnie na adres: Stainless Europe, ul. Boryńska 4, 44-240 Żory, z adnotacją: REKLAMACJA SKLEP INTERNETOWY
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. - Ingerencja zewnętrzna w Towar (naprawy dokonywane samodzielnie lub przez inne osoby nieposiadające odpowiednich kwalifikacji) może być powodem odmowy uwzględnienia roszczeń z tytułu zgodności towaru z umową.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty nowej dostaw ponosi Stainless Europe.
- Gwarancja jest udzielona tylko w przypadku, gdy wraz z wydaniem Towaru został wydany dokument gwarancji i tylko na warunkach w tym dokumencie określonych.
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI
Po otrzymaniu reklamacji i reklamowanego Towaru, Stainless Europe rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i prześle Klientowi odpowiedź na wskazany przez niego adres pocztowy lub poczty elektronicznej. Brak ustosunkowania się do zgłoszonej reklamacji w wyżej określonym terminie uważa się za uwzględnienie reklamacji. W przypadku zajścia konieczności przeprowadzenia ekspertyzy lub zajęcia stanowiska przez dystrybutora/producenta Towaru – Klient zostanie poinformowany, że termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu. Dla zachowania terminu wystarczające jest nadanie pisma pocztą. W przypadku uwzględnienia reklamacji, zostanie ona zrealizowana w terminie 14 dni od podjęcia decyzji o jej zasadności.
Wszelkie niejasności wynikające z dokonanych transakcji wyjaśnia Regulamin sklepu internetowego